Volg onze Ghanees avontuur mee...

Alweer een stapje dichterbij ons avontuur...

Lene: Vandaag moesten we in de voormiddag niet naar school want we moesten naar Brussel voor ons visum. Volgende week mogen we ons visum gaan afhalen, jammer genoeg gaat papa dan alleen en moeten Lisse en ik wel naar school.

Lisse: Vandaag moesten we 2 spuitjes krijgen, eentje voor de gele koorts en nog eentje tegen een andere ziekte. Ik dacht dat het heel veel pijn ging doen, maar het viel wel mee want mama en papa kregen 4!!! spuiten. Op reis zelf moeten we ons goed beschermen tegen de malaria mug. Daarvoor moeten we pilletjes nemen en onder een speciaal net slapen.

Lisse: Zaterdag is Luc Somers hier geweest, hij gaat al 12 jaar naar Ghana en heeft ook projecten daar. Hij heeft Lene en mij foto's laten zien en een liedje laten horen van Ghana. Als ik dit liedje hoor ben ik heel blij en heb ik echt zin om naar Ghana te gaan en er te dansen. Het is gefilmd in Accra en er wordt ook in het TWI gezongen, dat is de taal van daar. Wisten jullie trouwens dat' Bibia Be Ye Ye ' ALLES KOMT WEL GOED betekent

Dit is de link van het liedje (Ed Sheeran BIbia Be Ye Ye)

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=7t3Re2VIbHE





Reacties

Reacties

Martina

Het komt nu wel heel dichtbij :) leuk!!

Lieke, Lia, Elle - team VW Travel Active

:) Boffen Lene & Lisse even dat ze een ochtend niet naar school hoefden! Leuk hoor, dat jullie al zo veel voorpret hebben. Bij vragen weten jullie ons te vinden he? Groetjes Team Vrijwilligerswerk

Joëlle

Ik ben onder de indruk. Wat fijn om als familie dit avontuur samen te beleven!

Annemie

Hoi Family Loenders, dikke pluim voor jullie onderneming! Ik vind het fantastisch wat jullie plannen zijn en wens jullie nog veel plezier met de voorbereiding én heel veel voldoening in Ghana!!!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active